8.9

Veelgestelde vragen

Welke betaalmethoden accepteert Telecombinatie Houten?
In de webshop is het momenteel alleen mogelijk een bestelling te plaatsen en d.m.v. Tikkie te betalen. Dit is veilig en simpel. Klik hier voor Tikkie in de App Store of klik hier voor Tikkie in de Google Play Store.

Wat is Tikkie precies?
Tikkie is een app voor je smartphone en gemaakt door ABN-Amro. Deze app is veilig en vertrouwd en wordt veel gebruikt voor betalingen, zowel particulier als zakelijk. Meer informatie over Tikkie vind je hier.

Kan ik ook op een andere manier betalen?
Online is het momenteel alleen mogelijk via Tikkie te betalen. Toch liever betalen met pin, contant of VVV-bonnen? Geef dit aan in het opmerkingenveld bij je bestelling. Je kunt je bestelling ophalen en betalen in de winkel.

Wat zijn de verzendkosten?
We rekenen geen verzendkosten voor bestellingen boven 100,- euro. Omdat alle op dit moment beschikbare smartphones boven dit bedrag liggen, betaal je dus geen verzendkosten op je bestelling!

Kan ik het ook in de winkel afhalen?
Geen probleem, kies voor ‘afhalen in de winkel’. Wij zetten je bestelling binnen 1 uur voor je klaar. Via WhatsApp krijg je een melding wanneer je langs kunt komen. Betalen doe je in de winkel per pin of mobiele telefoon.

Kan ik ook iets anders online bestellen?
Vanwege de huidige situatie in de wereld hebben we onze webshop ontwikkeld met zo min mogelijk complexe opties. Dit houdt voor jou in dat je snel en eenvoudig een smartphone kunt bestellen, eventueel met accessoires. Zo hoef je dus niet per sé naar onze winkel te komen. Alleen accessoires bestellen in de webshop is vooralsnog niet mogelijk.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
We doen ons uiterste best je pakket zo snel mogelijk over te dragen aan de vervoerder. Wanneer je bestelde artikel voorradig is, kan dit dezelfde dag zijn. Wanneer we het artikel voor je bestellen bij één van onze leveranciers, wordt het de volgende dag verzonden.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wanneer we het pakket hebben overgedragen aan de vervoerder, ontvang je van ons via WhatsApp een Track & Trace-code. Op de website van PostNL kun je de verwachte levertijd volgen. Hier hebben wij geen invloed op.

Wat is de status van mijn bestelling?
Benieuwd naar de status van je bestelling? Je kunt altijd contact met ons opnemen. In principe hoef je nooit langer dan 2 dagen te wachten tot je kunt genieten van je nieuwe smartphone.

Er ontbreekt een artikel in mijn bestelling.
Dat is natuurlijk vervelend. Wanneer het pakket gereed wordt gemaakt controleren we altijd de inhoud. Mis je toch een item? We lossen dit graag voor je op, neem hiervoor contact met ons op en we gaan direct kijken wat we voor je kunnen doen.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Daar doen we niet moeilijk over. Je hebt altijd 14 dagen de tijd om het pakket aan ons te retourneren. We vragen je daarvoor contact met ons op te nemen of naar de winkel te komen.

Hoe ontvang ik mijn aankoopbedrag terug na retournering?
Wanneer we je pakket ontvangen hebben, controleren we de inhoud hiervan. Wanneer er niets ontbreekt of is beschadigd ontvang je van ons binnen 5 werkdagen je aankoopbedrag retour. Hiervoor nemen we contact met je op. Breng je iets in de winkel terug? Dan geldt dezelfde regeling, we kunnen helaas je aankoopbedrag niet contant retour geven.

Heb ik een retourformulier nodig?
Dat is in principe niet nodig, maar mocht je dit graag zelf willen, gebruik dan een blanco retourformulier ‘herroepingsrecht’, dit kun je hier
downloaden.

Heb ik garantie?
Uiteraard. Je ontvangt van ons 24 maanden garantie op smartphones. Heb je een probleem met een accessoire? Kom even bij ons langs en we kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Wat is Thuiskopieheffing?
Je mag voor privégebruik een kopie maken van auteursrechtelijk beschermd werk, zoals muziek en films. Het is erg fijn dat je legaal mag kopiëren, maar auteurs en artiesten hebben natuurlijk wel recht op een vergoeding. Daarom betaal je eenmalig thuiskopieheffing. Voor smartphones is dit bedrag 5,69 euro incl. btw.

Ik heb nog een andere vraag.
We beantwoorden ze graag. Neem contact met ons op en we helpen je snel verder.