8.9

We kijken uit naar je bezoek

De afgelopen periode is voor iedereen bijzonder geweest. Onze winkel is tijdens de gehele intelligente lockdown geopend gebleven, zij het met maatregelen. We bedanken iedereen voor de blijvende support aan onze winkel, mede dankzij jouw aankoop kunnen wij voor je klaar blijven staan.

Extra maatregelen

Ook de aankomende tijd blijven wij met extra maatregelen voor je klaar staan. Wanneer iedereen zich hier aan houdt komen we samen deze bijzondere tijd door. We vragen je dan ook rekening te houden met de volgende maatregelen wanneer je onze winkel bezoekt:

  • We laten 3 klanten tegelijk de winkel binnen
  • Houd 1,5 meter afstand van elkaar
  • Draag een mondkapje gedurende je bezoek
  • Kom alléén, niet zo leuk, wel zo veilig
  • Betaal met pin of smartphone

Het is verstandig niet op de piekmomenten te komen. Piekmomenten zijn de te verwachte drukke momenten, dat zijn vooral de momenten na opening van de winkel, in de ochtend tussen 9.30 uur en 11.00 uur en voor sluitingstijd tussen 16.00 uur en 18.00 uur. Verspreiden is verstandig omdat afstand houden makkelijker gaat. Bovendien is de kans kleiner buiten in de rij te hoeven staan. Kom dus gerust in de loop van de dag en het liefst alleen.

Aangepaste openingstijden

We blijven zoals altijd voor je klaar staan, toch hebben we een kleine wijziging in onze openingstijden aangebracht. In verband met de aanvullende maatregelen van 13 oktober j.l. sluiten wij op vrijdagavond om 19.00 uur onze winkel.

Langere wachttijden dan je gewend bent

Ook zal het even wennen zijn dat het wachten soms wat langer kan duren. Omdat we maximaal 3 klanten tegelijk de winkel binnen mogen laten, kan het zijn dat je even buiten moet wachten. Verstandig is het wellicht om in de tussentijd een andere boodschap te doen.

Wanneer je komt voor een nieuwe smartphone, zetten we je gegevens voor je over. Dit duurt ongeveer 60 minuten. We vragen je later terug te komen. We brengen je op de hoogte wanneer je nieuwe smartphone voor je klaar ligt.

Dit geldt ook voor reparaties. De meeste reparaties zijn ‘klaar terwijl je wacht’, we vragen je echter ook in dit geval buiten te wachten of later terug te komen om je gerepareerde smartphone of tablet op te halen.

Protocol

Alle maatregelen en regels zijn conform het Protocol Verantwoord Winkelen van de Rijksoverheid en het advies van branche-organisatie INretail, en zijn ook duidelijk zichtbaar in onze winkel. Onze medewerkers zien toe op naleving van deze regels. Volg daarom de aanwijzingen. Wanneer deze niet gevolgd worden door de medewerkers of klanten, kunnen beide partijen bij controle een boete krijgen. Dat is natuurlijk het laatste wat we willen.

Bedankt voor het vertrouwen.

Volg ons ook op Facebook!