8.9

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Bel ons gerust: 030 – 242 20 70 of vul het contactformulier in.

Bestelproces
Je kan vanuit je winkelmand een bestelling plaatsen in een paar stappen. Weet je niet hoe? Kijk voor een uitgebreide beschrijving op deze pagina.

Winkelmand werkt niet
Lukt het niet om producten in je winkelmand te leggen of eruit te halen? Dan hebben we misschien een storing. We adviseren je het te proberen in een andere browser. Neem alsjeblieft contact ons op als dit niet lukt.

Artikel reserveren
Artikelen die aan jouw winkelmand zijn toegevoegd, zijn niet gereserveerd.

Artikel uitverkocht
Is een bepaald artikel uitverkocht? Dan wordt deze waarschijnlijk weer aangevuld. Dit gebeurd meestal binnen 1 tot 2 werkdagen.

Waarom zie ik geen btw terug in de webshop?
Alle prijzen in onze webshop zijn inclusief wettelijke 21% btw. Deze is verwerkt in de totaalprijs. Je ontvangt van ons bij je bestelling een gespecificeerde factuur met btw.

Wat is thuiskopieheffing?
Je mag voor privégebruik een kopie maken van auteursrechtelijk beschermd werk, zoals muziek en films. Het is erg fijn dat je legaal mag kopiëren, maar auteurs en artiesten hebben natuurlijk wel recht op een vergoeding. Daarom betaal je eenmalig thuiskopieheffing per smartphone of tablet. Voor smartphones is dit bedrag 8,83 euro incl. btw en voor tablets is dit 2,66 euro incl. btw. Voor onze Tweede Kans-artikelen berekenen we geen thuiskopieheffing.

Betaalmogelijkheden
Je kunt op afrekenen via iDEAL of met een VVV Cadeaukaart. Lees hier meer over onze verschillende betaalmogelijkheden.

Betalen met VVV Cadeaukaart
Het is mogelijk om je online bestelling met een VVV Cadeaukaart te betalen. Dit kun je doen bij ‘Betalen’ in het bestelproces. Let op: dit is een andere plek dan een kortingscode.

Betalen met kortingscode
We hebben zo nu en dan een kortingsactie met een kortingscode. In dit geval kun je hier (deels) mee betalen door de code in te voeren bij het veld ‘Heb je een kortingscode?’. Als je op de hoogte wilt blijven van onze acties, volg ons dan op Facebook of Instagram.

Levertijd
Als je voor 17:00 uur bestelt, bezorgen wij de volgende dag bij je thuis. Dit geldt niet voor zaterdag en zondag. Bestel je in het weekend? Dan bezorgt onze fietskoerier je bestelling op dinsdag bij je thuis. We houden contact over het moment van bezorgen.

Kies je voor bezorging door PostNL, dan verzenden we je bestelling dezelfde dag. Je ontvangt een Track&Trace code via e-mail om je bestelling te volgen.

Bezorgkosten
De bezorging van je bestelling via PostNL kost 6,95 euro voor een smartphone en 3,95 euro voor accessoires.

Afhalen in de winkel
Je kunt je bestelling ook afhalen in onze winkel in Houten. Je bestelling blijft 5 dagen beschikbaar. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

Bestelling (nog) niet geleverd
Je Track&Trace code van PostNL ontvang je binnen 1 á 2 dagen na het plaatsen van je bestelling. Vanwege drukte kan het voorkomen dat je pakketje later aankomt dan je van ons gewend bent.

Kan ik een online bestelling retourneren in een winkel?
Ja, dat kan. Je bestelling kan geretourneerd worden in onze winkel binnen 14 dagen na de ontvangst. Neem hiervoor je factuur mee.

Bedenktijd
Ongebruikte artikelen kun je binnen 14 dagen retourneren in de winkel met de factuur, of via PostNL na overleg met ons.

Retourkosten
Voor het retourneren via PostNL betaal je 6,95 euro. Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzending van het pakket. Vraag een verzendbewijs bij het PostNL Servicepunt.

Artikelen ruilen
Wil je een artikel omruilen voor een ander artikel? Dit is niet mogelijk in onze webshop, maar dit kan wel in de winkel.

Wettelijk modelformulier
Wij zijn door de overheid verplicht om een wettelijk modelformulier aan te bieden. We raden je aan om niet dit formulier te gebruiken, maar ons een e-mail te sturen.

Openingstijden
Wil je weten wanneer onze winkel geopend is? Onze openingstijden vind je in de balk rechts op de website.

Maatregelen rondom COVID-19
Helaas is onze winkel tot nader order gesloten i.v.m. de coronamaatregelen van de overheid. Onze webshop blijft gewoon open.   

Verkeerd artikel
Als je een verkeerd artikel heb ontvangen, neem dan even contact met ons op. We helpen je dan direct met een passende oplossing.

Beschadigd artikel
Heb je klachten? Je kunt met je klacht of de factuur altijd naar onze winkel. Heb je een klacht over een webshopbestelling? In dat geval kun je je klacht ook melden via info@telecombinatiehouten.nl.