8.9

Ruilen en retourneren

Binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling kun je je nog bedenken en ons laten weten dat je het artikel terug wilt sturen of wilt retourneren in onze winkel. Bewaar je factuur goed. Je mag het artikel natuurlijk bekijken, maar bij het ruilen of retourneren dient het artikel ongebruikt en in goede staat te zijn. Je kunt ervoor kiezen om je bestelling binnen de bedenktermijn naar ons terug te zenden, maar je mag ons ook binnen de bedenktermijn laten weten dat je een bestelling wilt retourneren. Dit kun je doen door een bericht te sturen info@telecombinatiehouten.nl.

Kan ik mijn webshopbestelling retourneren?
Je kunt je bestelling bij ons in de winkel retourneren. Dit is gratis. Wanneer je het pakket via PostNL wilt retourneren dan ben je zelf verantwoordelijk voor de verzending. Vraag daarom altijd een ontvangstbewijs. De kosten voor de retourzending betaal je zelf.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd product heb ontvangen?
Mocht het onverhoopt voorkomen dat je een beschadigd product hebt ontvangen, dan horen we het graag. Je hebt in dit geval twee opties:

  1. Kom langs in onze winkel met het beschadigde product. We zorgen dan voor een oplossing.
  2. Woon je niet in de buurt van een winkel? Neem dan via e-mail contact op met ons en stuur een foto van de beschadiging mee. Wij beoordelen jouw situatie individueel. 

    Indien nodig kun je het artikel (na toezegging) zonder retourkosten retourneren.    

Mijn bestelling is niet geleverd, wat nu?
Vanwege drukte in onze winkel of bij PostNL kan het een enkele keer voorkomen dat je bestelling later geleverd wordt dan je van ons gewend bent. Volg je pakket via de Track & Trace code die je via e-mail hebt ontvangen om te zien wanneer je pakket geleverd wordt. Heb je deze niet ontvangen? Dan kun je contact opnemen met ons voor de actuele status.

Hoe stuur je een bestelling terug? 
Als je een bestelling wilt retourneren verzoeken we je contact met ons op t nemen via e-mail. Via een PostNL Servicepunt kun je de bestelling retourneren. De kosten hiervoor zijn 6,95 euro. Het pakket kun je sturen naar:

Telecombinatie Houten
T.a.v. Webshop Retouren
Onderdoor 2
3995 DX Houten

Het enige dat je hoeft te doen is het pakket in te pakken en naar het PostNL servicepunt te gaan. Zij handelen de retour verder af. Je krijgt een ontvangstbewijs van PostNL. Bewaar deze totdat je retour geheel is afgehandeld. Zoek hier een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Jij bent verantwoordelijk voor het correct retourneren van het artikel.

Mocht het PostNL punt aangeven je pakket niet te kunnen retouren, neem dan direct contact op ons.

Retourafhandeling
Binnen een week nadat je je hebt bedacht en dit bij ons hebt aangegeven, geven wij jou je geld terug via de door jou gekozen betaalmethode. Wij mogen wachten met terugbetalen totdat wij de geretourneerde artikelen hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat je de bestelling hebt geretourneerd.

Wanneer je een bestelling via de webshop met een VVV Cadeaukaart hebt betaald, zal het bedrag worden teruggestort op je bankrekening.

Je kunt de artikelen natuurlijk bekijken: geretourneerde artikelen dienen ongebruikt en in goede staat te zijn. Je bent zelf verantwoordelijk voor gebruiksschade die veroorzaakt is door het bekijken van het artikel.

Gekocht in een winkel
Wanneer je een artikel in onze winkel hebt gekocht, dan kun je deze binnen 14 dagen ruilen of retourneren. We kunnen alleen een artikel terugnemen als je de kassabon meebrengt.

Ruilen
Heb je jouw bestelling ontvangen en ben je niet tevreden, dan kun je in de winkel je bestelling ruilen.

Artikelen die je gekocht hebt in de winkel kun je ook binnen 14 dagen, op vertoon van de kassabon, ruilen.

Extra informatie retourafhandeling

Wij zijn door de overheid verplicht om dit wettelijke modelformulier aan te bieden voor het (deels) retourneren van een order. Wij adviseren je om dit modelformulier niet te gebruiken. Stuur ons een e-mail dat je je bestelling wilt retourneren en we komen er samen wel uit.